CPM дегеніміз не және ол онлайн жарнама құнының төмендеуін қалай бұзады?

Клиенттің қайсысы бар екенін және оны онлайндық бюджеттеуде қалай пайдаланатынын біліңіз

Егер жарнамалық кеңістікті онлайн режимінде сатып алуды жоспарлап отырсаңыз, Сіз Клиенттің терминіне тез кіресіз. Бұл «жарнамалық әсерлерге» арналған шығындар туралы әңгімелеу үшін сала пайдаланатын термин және ол цифрлы жарнамаларда қолданылатын ең кең таралған өлшем бірлігі болып табылады. Бұл сандық жарнама кеңістігін сатып алу және сатудың ең кең тараған тәсілі.

CPM мәні қандай?

CPM - «Per Mille Cost» және «Cost Thousand Thousand» дегеннің тағы бір тәсілі.

Бұл жағдайда веб-сайтқа 1000-нан астам жарнамалық әсер қалдырды. Басқа ұқсас, бірақ әртүрлі терминдер, соның ішінде CPC (Cost Per Click) және CPA (Әрекетті Әрекет / Сатып алу) сияқты шатастыруға болмайды.

Жарнамалық әсер дегеніміз не?

Кейде көрініс немесе жарнама көрінісі ретінде белгілі, бір жарнама көрінісі - пайдаланушы шолушысының бет сұрауына жауап ретінде хабарландыруға арналған жарнама серверіне тең. Міне, бұл бәрі. Кейбіреулер жарнамалық әсерлерді пайдаланушыға (олар оны байқай ма, жоқ па), веб-сайтқа немесе басқа онлайн ортаға көрсететін жарнамалар деп санайды. Бұл іс жүзінде дұрыс емес.

Өкінішке орай, бұл, сонымен қатар, жарнаманың әсер ету статистикасы жиі дұрыс емес немесе бұрмаланған. Уақыттың 15 пайызына дейін жарнамалар дұрыс емес. Содан кейін, бот-трафиктің жарнамалық әсерлері бар (бот - бұл көлік нөмірлерін немесе SPAM-ны көтеру үшін пайдаланылатын автоматтандырылған бағдарлама бөлігі), ол ешбір физикалық қолданушының жарнаманы көру мүмкіндігіне ие болмағанын білдіреді.

Жарнама трафигінің 60 пайызына дейін боттардан шыққан. Ақыр соңында, жарнамалық көрініс алаяқтық бар. Бұл жағдайда адастырылмайтын пайдаланушылар жарнамалық желілерді сайтқа жоғары жарнамалармен жарнамаға айналдыратын басқа жарнамалардың артындағы жарнаманы жасырады. Бұл сонымен қатар жарнама берушілерге қымбат тұратын жарнамалық көрініс сандарын арттырады.

Бұл мақалада Reid Tatoris-тің осы мақаласында көп білуге ​​болады.

CPM Сіздің веб-сайтыңыздағы жарнама құны қалайша бұзылады?

Мәселен, сізде веб-сайт бар және оны айдан кейін ай сайын ақша жарнамалау үшін пайдаланғыңыз келеді. Ал, сіз отыруға және қандай ай сайынғы табысыңыз жайлы болатынын анықтауға тура келеді. Егер сіздің веб-сайтыңызыңыз жаңа болса және салыстырмалы түрде кішкене трафик болса, сіз көп ақша табамайсыз, сондықтан сіздің CPM-іңіз өте төмен болады. Егер сіздің веб-сайтыңызда жоғары трафик болса, CPM жоғары болады.

МСП ставкасының екі түрлі түрі бар - тіркелген және айнымалы. Тіркелген тарифтер жұмыс істеуді жеңілдетеді, себебі жасалған жарнамалық әсерлерге қарсы тұру үшін белгілі бір мән бар. Айнымалы CPM-лермен жұмыс істеу біршама қиын, және бұл тарифтер веб-сайттың тақырыбына, сіз орналасқан елге, жарнама берушіге және т.б. негізінде әртүрлі болады.

Бірнеше жылдам математика жасайық. Сізде веб-сайт бар және айына орта есеппен 40 000 келуші бар, жалпы айына 120 000 бет көрінісі. Сізге қандай веб-сайт тұр?

Ал, 5 миллион АҚШ доллары көлеміндегі CPM бойынша (ол 2017 жылға орта есеппен біршама жоғары), сіз оны келесідей есептей аласыз:

120,000 / 1,000 = 120

120 х CPM $ 5 = $ 600

12-ге жоғарылаған және сіз жылына жарнамалық түсімде $ 7,200 мәнімен веб-сайтқа қарап отырсыз.

Миллиондаған бет көріністері қарастырылғанда, кейбір веб-сайттар ай сайын қызмет көрсетеді, кейбір сайттарға қалай тиімді CPM маркетингі болатынын көре аласыз. Шындығында, YouTube-ның ең сәтті үлес қосушылары жыл сайын миллиондаған долларларды өздерінің беттерінен жинайтын жарнамалық табыстың бір бөлігінен жасайды.

CPM жарнамалық трафикті қалай және қайда алуға болады

Егер жоғарыда айтылғандардың бәрін оқып шықсаңыз және сіздің веб-сайтыңыз арқылы СБЖ кірісін құруға қызығушылық танытсаңыз, келесі логикалық сұрақ «қай жерде басталады?»

Сіз компанияларға жақындауға және сіздің сайтқа жарнама орналастыруды бастауды сұрай алмайсыз. Сіздің веб-сайттарыңыз бен бизнесіңіз сияқты сайттарға трафикпен айналысатын айналасында құрылған және олардан бастау оңай.

Алғашқы басталудың ең жақсы түрлері:

Төмендегілердің бірнешеуімен және эксперимент жасаңыз. Сіздің веб-сайтыңызды толықтыратын және жақсы кіріс әкелетін бағдарламаны тапқан соң, оны ұстаныңыз.